Als u een BV wilt oprichten vloeien hier verschillende soorten kosten uit voort, denk bijvoorbeeld aan fiscale en administratieve kosten. De BV wordt opgericht in samenwerking met de notaris, dus hier betaalt u notariële kosten voor. Dit kost per BV gemiddeld €300,00. U dient uw BV in te richten met de juiste akten en overeenkomsten, hier kunnen dus nog extra administratieve kosten bij komen kijken. Het is raadzaam om dit samen met een professional te doen om zeker te weten dat u alles goed inregelt. Als u hiervoor kiest betaalt u daar ook advieskosten voor. Bij VRB hanteren wij een vast tarief per maand, zodat u zekerheid heeft over de kosten.
Als u hebt besloten om een BV te laten oprichten, is het belangrijk om goed op de hoogte te zijn van het proces van de […] Lees meer >
Een werk BV is een bepaald type besloten vennootschap (BV). Een werk BV heet ook wel de werkmaatschappij of dochteronderneming. De werk BV is vaak […] Lees meer >
Een BV is een besloten vennootschap. Een BV wordt opgericht door de notaris. (Samen met) de notaris maak je de statuten die bij de oprichtingsakte […] Lees meer >